Siltä varalta että elämäni mies ei käy tanssiravintoloissa, olen laittanut profiilini erääseen nettideittipalveluun. Yhteydenottoja on tullut, olen kaikille vastannut, osalle on joutunut heti antamaan pakit, osan kanssa on vaihdettu vain muutama viesti, mutta aika monen olen tavannut. Ensimmäiset treffit tietenkin jännittivät, ja vähän kyllä jännittävät vieläkin. Oikein mukavia ihmisiä olen tavannut, puheliaita ja vähemmän puheliaita, ihan tavallisia miehiä. Juttua on yleensä riittänyt pariksikin tunniksi, vaikka mitään syvempiä tunteita ei olisikaan herännyt. Muutama enemmänkin kiinnostava tapaus on ollut, yhden kanssa olen tavannut useamminkin. Mitään suurta romanssia ei kuitenkaan ole syntynyt, ehkä pitkään sinkkuna olleena olen sittenkin hiukan varovainen tunteissani. Olisihan se jonkunmoinen elämänmuutos alkaa seukkaamaan.

Lakkasin just kynnet, illalla tanssimaan!